Főoldal

 

Szabályzat

 

Guildról

 

Lootrendszer

 

Taktika

 

Kasztokról

 

Addonok

 

Galéria

 

MOP cuccok

 

RAID infó

 

Archivum

 

 

Szerverünk:

Bhawk.hu

 

Megaera 10 Heroic...
2018 okt. 04

Taktika > Throne of Thunder > Jin'rokh the Breaker - Jin'rokh the Breaker HC - Horridon - Horridon HC - Council of Elders - Council of Elders HC - Tortos - Tortos HC - Megaera - Megaera HC - Ji-kun - Ji-kun HC - Durumu the Forgotten - Durumu the Forgotten HC - Primordius - Primordius HC - Dark Animus - Dark Animus HC - Iron Qon - Iron Qon HC - Twin Consorts - Twin Consorts HC - Lei Shen - Lei Shen HC - Ra-den (HC)

Throne of Thunder raid második bossa Megaera ,a ködben rejtőző hidra, összesen 316 Milla HP-val.


Még a legérzéketlenebb mogu is reszket a kísérletek gondolatától, melyeket a Thunder King rendelt el. Régen egy fiatal Cloud Serpentet egy többfejű hidrává változtattak, majd otthagyták Lei Shen trónja alatt. Most ez az eltorzult lény Forgotten Depthsben rejtőzködik és várja a pillanatot, hogy lesújthasson másokra gyötrelmével.


Setup:

1-2 Tank

3 Healer

5-6 DPS

 

Concealing Fog: Megaera teste és távolabbi fejei ködbe burkolóznak, így nem lehet őket támadni.

Rampage: Megaera 20 secen keresztül tombol, ha levágják egy fejét. Ez idő alatt 87.500 Elemental damaget okoz mindenkinek. Az Elemental damage 1-1 eleme (fire, frost, nature) 35%-kal többet sebez minden hozzá tartozó aktív fej uzán.

Hydra Frenzy: ha Megaera 1 fejét levágjak, akkor a többi ködön kívül lévő  azonnal maximális hp-ra ugrik és 20%-kal gyorsabban támadnak. Ez az effect stackel.

Elemental Blood of Megaera: amint Megaera visszanöveszti egy levágott fejét, ez a képesség 20%-kal növeli az összes azonos tipusú (visszanövesztettel egyező)  fej által okozott damaget minden azonos tipusú fej után (visszanövesztettel egyező).

Megaera's Rage: Megaera fejei a ködön kívül azonnal köpködni kezdenek célpontjaikra, ha senki sincs a közvetlen közelükben. Ezek a támadások 325.000 Elemental damaget okoznak mindenkinek a becsapódás 5 yardos körzetében.

Flaming Head: Megaera Fire típusú feje

Cinders: Ezt a képességet csak akkor használja egy fej, ha a ködben van. Megaera 136.500 Fire damaget okoz egy random playernek és egy debuffot rak rá, ami 97.500 Fire damagrt okoz 1 secenként 30 secen keresztül. Ha a Cindert dislepezik, az egy tűzkört hagy maga után ott, ahol a Debuffos állt a Dispelkor. A tűzkör 136.500 Fire damaget okoz mindenkinek 1 másodpercenként 5 yardon belül. A Cinderes player eltünteti az Icy Ground effectjét ott, ahol kapcsolatba lép vele.

Ignite Flesh: Megaera ezen feje tüzet okád maga elé, ez 165.750 Fire damaget okoz 1 secenként 3 secen keresztül. Az, akit a tűz elkap egy debuffot kap, ami további 39.000 Fire damaget okoz 1 secenként 45 secig. Ez az effect stackel.

Frozen Head : Megaera Frost típusú feje

Torrent of Ice: Ezt a képességet csak akkor használja egy fej, ha a ködben van. Megaera jégsugarat lő egy véletlenszerűen választott player tartózkodási helyére 8 másodoercen keresztül, ez 175.000 Frost damaget okoz az adott ponton 0,5 másodpercenként. Az eltalált területen Icy Ground jön létre 2 percre. A jégsugár kiolt minden Cinders után visszamaradt tűzkört, ha hozzáér.

Icy Ground: a Torrent of Ice után maradt kék terület 88.400 Frost damaget okoz mindenkinek, aki hozzáér és 5%-kal lassítja a mozgási sevességét. A lassító effect 20x stackelhet.

Arctic Freeze: Megaera feje jeget lehel maga elé, ez 165.750 Frost damaget okoz 1 másodoercenként 3 másodpercen keresztül. Az akit a jég elkap 1 stack Arctic Freezet kap, 5x stacknél ez 20 másodpercre stunnol.

Venomous Head : Megaera Nature típusú feje

Acid Rain: Megaera savlabdát köp egy random player, ez 500.000 Nature damaget okoz mindenkinek becsapódáskor. A becsapódástól való távolság növelésével csökkenthető a damage.

Rot Armor: Megaera feje savat köp maga elé, ez 165.750 Nature damaget okoz 1 másodoercenként 3 másodpercen keresztül. Az akit elkap 10%-kal több damaget kap 45 másodpercig. Ez az effect stackel.

 

 

Arcane Head : Megaera Arcane típusú feje

Nether Tear: Magaera ezel a képességel egy átjárót nyit, ahol addok jönnek elő 6 sec-en keresztül.

Nether Wyrm: Nether Tear képesség alatt idézett addok akik saját képességekkel bírnak

Nether Spike: Egy random játékosba 135.000 Arcane damaget sebez. Szakítani kell!

Suppression: Szintén egy random játékost stunnol 15 secre. Szakítani lehet, dispellezni kell!

 

Diffusion: Megaera maga elé lehel, ezzel másodpercenként 165.750 Arcane damaget tolva 3 sec-ig. Az érintett játékos(ok) bekapott healjének 10%-át eloszlatja 8 yardon belül azokon akik ezt az effectet nem kapták meg. Ez az effect stackel

 

 

A fight során a ködbe burkolózó boss különböző fejeit kell levágni úgy mint normal módban, viszont Heric nehézségen minden fejnek egy képessége a mellett hogy sokkal nagyobbakat sebez, még +nehezítést kap! Magaera Flaming Head Fire tipusú fejének Cinders képessége 3 másodpercenként pulzál egyet ekkor lekerül egy tócsak a földre+ dispelkor az eredeti is alánk kerül. ...hurrá. Frozen Head Frost tipusú fejeének Icy Ground eredeti képességenek a kétszerese lesz 1 percig. ...hurrá. A kövi Venomous Head Nature tipusú fejének Acid Rain képessége pedig egyszerre 3 sav gömböt köp. ...hurrá. Plusz jön egy új fej Arcane Head Arcane képességekkel. ...hurrá. Utolsóként ne feledkezzünk meg az addokról sem ( Nether Wyrm ), amiket természetesen lehet CC-zni, a nagyon kellemetlen képességeiket pedig feltétlen priorítással kezeljük!

Mielőtt elmegy a kedvünk, vigasztalásként ne feledjük és segítségünkre van itt is az, hogy ....a tűz és a jég nem haverok, egymást kioltják ha okosan csináljuk. Jéggel borított területre beviszük a tűz debuffját (és fordítva is) így sok helyet spórolunk meg, még akkor is ha ép ezidő alatt felugrik ránk néhány jeges tick

 

 

Normal módon álunk fel és úgy is kezdünk. Fontos, hogy rakjunk 2 jelet, ( egyet a zöld-kék fej közzé, a másikat a piros-kék közzé) majd azokon fogunk a köztes fásiban összeállni.

A fejek sorrendje itt nagy bónusz damage miatt változik, a Nature tipusú fejet itt sosem öljük!

Prioritás tehát a következő: Jég -> Tűz -> Arcane

 

1-1 tank 1-1 fejet fog elfordítva a raidtól, folyamatosan cserélgetik egymás helyét. Természetesen itt létezik egy 1 tankos megoldás is, amikor az éppen aktuális fejet kell fogja és a másikat csak magára tauntolja (azt úgysem üti senki!). Természetesen a fejeket gondosan elfordítva egy oldalra állva kell fogja, a dps+heal csapat pedig a fejek másik oldlán elhelyezkedve püfölik, úgy hogy senki ne kerüljön a fejek elé vagy közé!

Ha egy vagy két tankozunkk teljesen mindegy a taktika ugyanaz a raid team többi tagjára vonatkozóan, 1 tanknál kellő gearrel és tapasztalattal kell rendelkezni az illetőnek és self CDkel kell jól gazdálkodjon.

 

A raid többi tagjai szinte egész fight alatt összeálnak és egy emberként mozognak (ők mindig max rageről lődözzenek) A melee max rangeről üsse az éppen aktuális fejet és ne álljon közvetlen a boss tövébe soha ne kerüljön a két fej közzé! A team a használható terület jobb széle felé húzódik és ott egybe állva kezeli a kellemetlen Cinders / Torrent of Ice képességeket! Itt nagyon fontos a gyors reakció, ugye az adott debuffal gyorsan hátrafelé indulva teszi le tüzet ( Cinders ) és vagy húzza a jeges csóvát ( Torrent of Ice ) szorosan a már földön lévő másik jeges sáv mellé (hogy mindeig elég területünk legyen mozogni). Ekkor ugye a ott stackelő többi tag egyszerre picit balra mozog hogy őket ne érje a jeges sebzés, és figyelve várjuk kire teszi a következőt...és így sorba. Egy idő után eltünik a földön lévő jeges sáv (amit elsőnek tettünk le) ekkor már mehetünk vissza oda és kezdjük onnan pakolászi le újra. A Cinders kezelésében a lock kapu is nagy segítség, hogy gyorsan kikerüljön a raidból az illető.

Közben majd jön az új Arcane fej képessége is amikor megnyitja az átjárót és addok ( Nether Wyrm ) szabadulnak ránk, ezeket azonnal kezelni kell főleg a képességeiket ( Nether Spike , Suppression ) CC-k , szakítások 1000el menjenek, és mihamarabb le kell verni őket, mert ha valakit be stunnolnak az nagy esélyel wipeoltatja a raidet! Az addok kezelését egy Mage nagyon megkönnyíti, mivel ha sikerül bennetartani őket a Ring of Frostban, akkor az folyamatos interruptként működik.

A dps lehető legtöbb részét a fejek ölésére fordítsuk, hogy minnél hamarabb haljanak, minnél tovább vannak kint annál nehezebb lessz a kill. A melee mindenképen csak a fejet üsse, a ranged kezelje az addokat.

 

Amikor levertük az odott fejet akkor jön az átmeneti fázis ( Rampage ), ami körönként egyre izmosabb. Ekkor mindig álljunk össze a következő fej mellé (az adott szinű jelhez) és az előre megbeszéltek szerint toljuk a healCD-ket, előre hagyjuk a kicsiket és a végére a nagyokat.

 

Amikor vége a köztes fásisnak akkor gyorsan spuli vissza a legutoljára le rakott jeges sáv mellé, és kezdjük a következő kört.

 

 

Tank (Blood DK) Heal (Restoration Shaman) Dps (Frost Mage)
     

 

Videók teljesképernyős lejátszásához YouTube Flash Player kiegészítő szükséges!!

 

 
 
Forgotten Society (c) 2016